RENAULT MEGANE ΑΠΟΤΟΜΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Το σημερινό κείμενο αναφέρεται σε αυτοκίνητο Renault Megane με κωδικό κινητήρα
K4J-730 (D7). Είναι από τους πιο γνωστούς κινητήρες της Renault για αυτό και η βλάβη που θα αναφέρουμε παρακάτω έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Συμπτώματα:
Το αυτοκίνητο μετά από κάποια ώρα λειτουργίας έχανε την απόδοση του, δεν είχε ανταπόκριση το πεντάλ γκαζιού όσο και αν το πίεζες μέχρι που έσβηνε εντελώς. Ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα το αυτοκίνητο έπαιρνε μπροστά και λειτουργούσε σαν να μην συμβαίνει τίποτα ώσπου να ξανακάνει τα ίδια.
Δρόμος προς την λύση:
Εφόσον δεν είχαμε κάποιο στοιχείο από το διαγνωστικό προχωρήσαμε στην εξέταση της αντλίας βενζίνης. Γενικότερα η αντλία βενζίνης δεν δίνει κωδικούς βλαβών για μηχανικό πρόβλημα οπότε για αυτό και προχωρήσαμε στην εξέταση της.
Το σύστημα της μπεκιέρας ήταν μονοσώληνο οπότε δεν μπορούσαμε να μετρήσουμε ροή καυσίμου αλλά μόνο πίεση.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η πίεση πρέπει να παραμένει σταθερή στα 3,5 bar ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα.
![]() |
Έλεγχος προδιαγραφών κινητήρα μέσω Haynes Pro |
Στο πρώτο βίντεο φαίνεται ότι η αντλία στο ρελαντί ήδη δεν μπορεί να κρατήσει σταθερή την πίεση οπότε κινούμαστε προς την σωστή διάγνωση και επίλυση.
Σε αυτό το βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα το μοτέρ της αντλίας βενζίνης οτι χάνει την απόδοση του. Αν σκεφτούμε ότι αυτό μπορεί να γίνεται κατά την οδήγηση δηλαδή με φορτίο, σίγουρα θα είχαμε ατροφία και δυσκολία επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.
ΛΥΣΗ:
Η λύση ήταν μονόδρομος. Αντικατάσταση του σώματος αντλίας βενζίνης με επώνυμη εταιρεία ( BOSCH ) και δοκιμή στον δρόμο.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Social Media:
- Site: www.autoalvanoudis.gr
- Instagram: Auto Service Αλβανούδης
- Facebook: www.facebook.com/Alvanoudis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου